Kullaleden Örestrand - Mölle

 
En vecka senare, i mitten av juli, gjorde grannens hund Ozzo mig sällskap från Örestrand till Mölle. Han åkte glatt med mig i bilen till Örestrand. Det var väldigt varmt och jag hade mycket vatten med till Ozzo, som jag inte kände särskilt väl (han har nu förstått att med mig går man väldigt långt).
 
Ganska trevlig sträcka och mycket lätt att gå.
 
Väl framme i Mölle var det dags att åka buss tillbaka till Örestrand. Jag har aldcrig åkt buss med hund förut men det var ingen som sade något om att det inte skulle vara tillåtet. Ozzo hade nog aldrig åkt buss förut, han tyckte det var mycket konstigt att vi skulle sitta kvar när någon annan gick ut.
 
Väl hemma igen somnade både jag och Ozzo, båda helt slut både av att gå, av värmen och av att lära känna varandra.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0