Moneglia - Portofino

På söndagen tog vi en tur till Portofino. Vägen från Moneglia var längre än vi trodde och väldigt vacker. Krokigheten främjade dock inte välmåendet i baksätet och på tillbakavägen blev det motorväg - kom hem på en kvart! Det fanns gott om parkeringshus i Portofino (jaja, det är lågsäsong, jag förstår att det är fullt i högsäsong) men de var inte stora och det gäller att navigera bilen med tungan rätt i mun. Hallå, det har blivit väldigt mycket mer reklam på denna sidan! Jag har inte markerat ordet bilen - vad håller blogg.se på med?
 
Italiensk glass slinker ner även i Portofino!
 
Någon slags utställning med statyer ägde rum, en lång räcka med lilarosa possums stack ut mitt i allt det vackra. Gillade noshörningen bättre.
 
Väldigt glad att det inte är min entretrappa på bilden. Tänk er några matkassar och en back med vatten på det...
 
Eftersom jag körde blev det inga bilder på vägen dit och hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0