Snart dags igen

Det har varit en LÅNG vår med mycket jobb och just nu är det de sista skälvande timmarna på kontoret. Därefter ska jag utforska sommaren i Thailand tillsammans med äldste sonen och en kompis. Kommer det att regna hela tiden? Är det lättare att pruta när det är färre turister? Ska också för första gången till Chiang Mai för att utforska natur och hantverk.

Nästa vår ska jag planera in lite småresor för att få miljöombyte, då gärna utan jobbkonferenser. Får väl se vad vi ska hitta för smultron att plocka. Hösten blir några udda resmål och några invanda, den som läser får se.

Önskar alla en skön sommar och semester!
 

Kommentarer
Postat av: Anette Henriksson

Vilken fin sida du har! Jag alldeles drunknade i dina bilder och har nu gått efter kameran för att göra allvar av min plan att börja fotografera med annat än mobilen. Börjar med en resa till kolonin
:-) Ha det härligt i Thailand!

Svar: Hoppas det kan bli lite nya bilder nu så småningom!
Marie Jönsson

2013-07-14 @ 11:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0