Idag är det besvärligt. Jag är SNORförkyld...

Idag är det besvärligt. Jag är SNORförkyld o helt slut efter en dag på jobb dom kanske borde tillbringats i sängen. Ska ut på kombinerad jobb o nöjesresa o behöver hur mycket onödiga prylar som helst. Var ÄR allting? Och hur jädra många sladdar till datorhel...t kan det ligga på ett skrivbord? Tonårssönerna vill hellre spela dator än packa - nej, en av dem jobbar på :-) Varför tror de att jag är bättre på att hitta matchande strumpor än vad de är? Så, nu har jag gnällt. Packa är inte kul men det är roligare än att packa upp. Förstår att det finns människor som inte rör sig ur fläcken trots att de har möjlighet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0