Nu kom det in ytterligare en blåklädd man ...

Nu kom det in ytterligare en blåklädd man i mitt rum, har redan berättat att jag lämnar kl 11.00 för en. Han pratade väldigt dålig engelska o pratade om minibaren som jag inte använt. Som jag förstod det ville han ha dricks. Inte kommer man in i någons rum o ber om pengar som anställd? Varje dag har jag lämnat 1dinar till perdonalen för att de ska vara lagom glada hela tiden. Om de organiserar sig i olika avdelningar o sysslor tycker jsg inte att jag som gäst ska behöva rits organisationsschema över vem som ska ha vad. De får väl sätta upp en tipbox i receptionen. Dags att sätta på strumpor o gympaskor, snö hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0