Fortfarande på morgonen kommer kvinnorna ...

Fortfarande på morgonen kommer kvinnorna i 1 dm höga klackar. Kanske har de inte sovit än. Känner mig ensam om mina bekväma tevasandaler. Två timmars tidsskillnad fick oss nästan att missa frukosten. Hotell Budapest bra o centralt beläget, vi promenerar till Röda Torget. Varmt är det:-) Engelskan här är mycket begränsad men ett leende o kroppsspråk fungerar bra. Några är verkligen hemskt buttra o det gäller - så mycket jag nu har hunnit se - att lägga på stora charmen så att de kommer av sig i sin butterhet. Såvitt jag kan se är vi de enda svenska damerna i våra bästa år och vi är väl tillräckligt exotiska för att komma undan med annorlunda beteende. Ska tilläggas att många är väldigt trevliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0