Khao Sok Nationalpark

Med tanke på Ingrids långa erfarenhet som reseledare har jag kunnat luta mig tillbaka denna resebokning. Vi har hittat ett förhoppningsvis trevligt boende och Ingrid har laddat ner en massa fakta för att kunna guida mig och alla barnen, George, Arvid, Burton och Emy, genom vildmarkslivets flora och fauna i Khao Sok. Vi planerar också att hyra inhemsk guide under tisdagen för att få ut så mycket som möjligt av turen.

Den som inte kan vänta på bilder och beskrivningar hänvisar jag till www.khaosok.com som är parkens egen hemsida. Jag hoppas att det fungerar att blogga från parken, annars blir det bilder och annat när vi kommer "hem" igen.


Kommentarer
Postat av: anki

Ni verkar ha det hur bra som helst!!!! Fortsätt så :)

Kram fr Anki

2010-12-26 @ 16:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0